Új munkahely

2011.09.03. 13:28

Sokat nem akarok időzni a témánál... na nem azért, mert nem fontos, hanem szimplán azért, mert ezt a blogot technikailag bárki olvashatja és volt már a világtörténelemben példa arra, hogy valakit egy blogbejegyzés miatt rúgtak ki... :)

Szóval, röviden összefoglalva: munkahelyet váltottam. Alapjában véve nem volt gond az előzővel: jó munkakörülmények, kedves kollégák, érdekes munkakör - de sajnos a cégnek adódtak némi gazdasági problémái, ami egyelőre közvetlenül nem érintett senkit... viszont ha esetleg mégis erre került volna sor, akkor nagy kakiban lettünk volna: se megtakarítás, se biztonsági tartalék - még két hét munkanélküliség is komoly gondokat vetett volna fel... Így úgy gondoltam, én lépek előbb, és - ha már amúgy is átlag heti 2-3 állásajánlat érkezik az emailemre, akkor miért ne próbáljak szerencsét... :)

Össze is jött, az első kiszemelt cég (najó, azért olyat néztem ki, amire volt is esélyem és érdekelt is :) )...

Anyagilag összességében ugyanott vagyok: picivel több a fizu, de itt nincs céges ingyenmenza, pár hónapig kocsival kell bejárnom (Tallaght a kerület neve, olyan 20km az M50-esen), a család biztosítását én fizetem - de legalább biztos(abb) a gazdasági háttér és vannak kilátások (prémium, fizuemelés), amire a másik helyen egyre kevesebb esélyt láttam... :(

A kollegák itt is nagyon rendesek, bár újra kell szoknom az akcentusukat - péntekenként mindig beülünk valahová ebédelni, és az eddigi egy alkalommal csak úgy felületesen tudtam követni a beszédtémát... egyrészről a sport volt, amiről nekem kukkom sincs, másrészről iszonyú gyorsan és "íresen" követik el az angolt a szájukkal, szóval küzdök... de muszáj, mert ha befordulok, annál rosszabb lesz.

Jelenleg az iroda nem a legideálisabb: a cég költözés előtt áll és a mi csapatunk egy raktárépület belsejére "lát rá". Légkondi nincs (ez ebben az esetben pozitívum, mert legalább nem tudják fagyasztásra kapcsolni)... maga az irodaház pedig egy ipari park része, ahonnan a legközelebbi kajálda/bolt is 15 perc sétára van. Sebaj, az új hely jobb lesz a képek alapján... november a céldátum a "big move"-ra, de persze már felmerült a december is... egyes részlegek meg lehet, hogy csak januárban "move"-olnak :) Hiába, az ír építőipar sem a határidőkről szól :)

Még csak egy hete vagyok itt, de úgy érzem, jobb lesz... Őszintén visszatekintve, a másik céggel kapcsolatban mindig is voltak "fura megérzéseim"... úgy gondoltam, ez csak az idegen kultúra miatt van - de beigazolódtak az intuíciók... Remélem ez esetben sem kell csalódnom se magamban, se másban ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://dublinizacio.blog.hu/api/trackback/id/tr323199671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

valentino456 2012.02.01. 00:31:51

Szia! Nagyon tetszik a blogod, annyira pozitívan írod le az Írországban tapasztaltakat. Én is itt élek Dublinban és én is most vettem egy kocsit és kicsit zavart is a dolog egyszerűsége, de megnyugtatott amit írtál, hogy itt tényleg ilyen egyszerű.

Egyébként a leírásod alapján rájöttem hogy hol dolgoztál, ugyanis én is pont ott dolgoztam és el is jöttem onnan még időben. Csodálkozok hogy nem találkoztunk még ott, mert többen is voltunk ott magyarok.
süti beállítások módosítása