Volvo

2011.02.09. 09:55

Hát, tegnap ez is eladásra került... Írhattam volna "ő"-t is, mert annyira a szívünkhöz nőtt a kis kocsi (bár egy 940-es Volvora sok mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy kicsi :) ) - a sok kellemes emléket eddig is a fejünkben és a szívünkben vittük, de most már tényleg nincs egy fizikai tárgy, amihez köthetnénk...

Sajnos a magyar (és gondolom nemzetközi) használtautó piac eléggé romokban van, így az általam kigondolt eredeti ár majd' 2/3-áért sikerült csak elpasszolnom. Persze, ha vártam volna, megcsináltattam volna, biztos "árában" megoldható lett volna, de szorított az idő - itt hagyni, állni semmiképpen sem akartam, az csak felesleges pénzkidobás lett volna.

Az adásvétel amúgy meglehetősen vidám keretek között zajlott :) Nekem ez volt az első igazi eladásom, szóval próbáltam alkalmazkodni a helyzethez. Elmentünk a vevő egyik távoli szerelő-ismerőséhez, aki sebtiben átnézte alul-felül a dolgokat. Izgultam, hiszen én magam a kötelező olajcseréken kívül sok mindent nem csináltattam meg rajta - de nagy megkönnyebbülésemre semmi komoly nem derült ki: lényegében a fék kopóalkatrészei, meg a külső látható búrák problémái voltak - sőt, ott helyben meg is húzott valamit a srác a futóművön, ami megoldotta az utóbbi hetek "kopogását" is. :)

Miután megvolt az újabb próbakör, dumálás, majd alkudozás (amiben nagyon rossznak érzem magam, de azért valamit kihoztam magamból) - végülis megegyeztünk: újabb átírási illetékbevétele fog keletkezni az államnak :)

Azért annak örülök, hogy relatíve gondos kezekbe került a kocsika, mivel akadt pár "nepper" is, aki még ennél is alább akart menni - nyilván jól visszatekerte volna az órát, úgy-ahogy rendbehozta volna, aztán 3x annyiért elpasszolta volna valami baleknak.

Szóval az új tulaj is szereti a Volvokat, kollegája szintén Volvo-mániás, ismernek sok szerelőt, bontót, úgyhogy talán még jobb "gazdija" is lesz, mint én voltam :) - Ráadásul ez a modell igazán strapabíró, úgyhogy biztosan nem hagyja cserben őket.

Tegnap délután picit szomorú szívvel konstatáltam, hogy "a Volvo" nem áll már a megszokott helyén - de most mindenkinek jobb így... És ki tudhatja: Írországban is vannak Volvo-k ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://dublinizacio.blog.hu/api/trackback/id/tr472648632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása