Az új korszak kezdete

2011.07.11. 20:08

Szóval ott tartottam, hogy feladtam a cs.p.-s borítékot, majd teltek a dolgos hétköznapok, egészen pontosan két hétnyi.

Ezután jött egy üzenet L-től, hogy pont nem volt lent és éppen akkor esett be egy (nem fogadott) hívás. Megnéztem a számot guglin, hát a Social Welfare Office volt. Visszahívtam őket, hogy mizujs, de fogalmuk sem volt, ki lehetett a titokzatos telefonbetyár, meg amúgy sem mondhatnak nekem semmit, személyiségi jogok, mifene... (érdekes, eddig ez volt az első alkalom, hogy erre hivatkoztak :) )

Megbeszéltük L-el, hogy morózusan hozzám fog irányítani mindenkit, akármit is akar tőle, nehogy véletlenül rosszul értsen valamit (ez telefonon az íreknél elég gyakran előfordul...).

No, csörgött is a telefon pár óra múlva, és a hölgyemény a lényegre tért, hogy ő bizony "L férjét keresi". Majdnem mondtam neki, hogy keresse csak, de aztán rájöttem, hogy én vagyok az :D

Na, itt jött a meglepetés, ugyanis közölte, hogy elbírálták a családi pótlék kérelmet, és bár fognak még pár papírt küldeni, de lényegében "Awarded", vagyis megkapjuk... Köpni-nyelni nem tudtam, 2x is rákérdeztem, hogy kell-e még valamit csinálnunk, de a szájbarágós válasz az volt: "Nem, most nem..."

Értetlenül ültünk a jó híren, és magyar módra nem is mertünk előre inni a medve bőrére - mi van, ha mégis rosszul értettem valamit? De aztán megjött a hivatalos levél is, visszamenőleg bizony megkapjuk az összes családi pótlékot, aztán meg folyamatosan fogják utalni, minden hónap első keddjén.

Ekkor összenéztünk L-el, de már tudtuk, mit akarunk mondani... Ugyanis régóta tervben volt, hogy "ha majd kapunk egy nagyobb összeget" (adóhivatal, cég prémium, akármi), akkor abból bizony egy jelentős életmód-könnyítő eszközt fogunk beszerezni - nevezetesen egy gépjárművet. :)

Nem mondom, hogy hatalmas volt a kilátásban lévő summa, de azért arra pont elégnek látszott, hogy egy "működőképes, megbízható négykerekű" kijöjjön belőle. És mivel még volt két hét az utalásig, bőven volt időm, hogy újra átnézzem, mivel jár életem harmadik autójának megvétele Írországban - no és egyáltalán mik a "piaci lehetőségeim" :)

(Folyt. köv.)

A bejegyzés trackback címe:

https://dublinizacio.blog.hu/api/trackback/id/tr793058528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása